Nyscannade bilder

I helgen har man varit på loppis och fyndat hittade tre kameror
en polaroid slr 680 30 kr en polaroid swing för en tjuga och en civica
plast kamera son jag laddade med film direkt när jag kom hem.
Blev väldigt nöjd över resultatet från denna lilla plastkamera riktigt grymm är den
jo ladda den med vanlig film gjorde jag inte jag har gammal röngenfilm liggandes 
hemma från nån tandläkare. Så jag har tatt en gamal filmrulle jag hadde ligandes hemma 
och tejpat fast o rullat upp  röntgenfilmen  på.
Efter jag fotat klart slängde jag ner filmen i tjugo minuter i d76 oj va bra det ble



och några bilder från kameran







Kameran är redan laddad med en till rulle så det kommer mer bilder från den snart

Lite andra bilder som jag scannade igår


Tror jag har busat med nån kamera och maskat kameran med eltejp
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0