Nikon bilder


På kalas leker lillan med dom stora tjejerna. Vart inte jätte glad på oss när vi skulle åka 
hem

Lite jobb bilder har alltid med mig min lilla nikon på jobbet passar perfekt i jackfickan




Mmmm nu får man mer att skära underbart första gången på flera månader som 
jag kunde skära 


Titta vi jobbar faktiskt ibland.

Går och väntar inte bara på nedkomsten men det bör komma ett mess från posten 
vilken dag nu. 
Har beställt ett macro objektiv till canonen fundera lite på att tuba unboxingen om jag kan 
hålla mig med att öppna paketet tills jag kommer hem. 
Efter mycket diskuterande fram och tillbaka "med mig själv"  blev det ett
L-objektiv 100 f2,8  macro.
Testbilder kommer nog upp till helgen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0