Hemma idag

Idag blir det nog en lugn dag hemma vaknade för en stund sen
tyckte lillan var lite var tempade henna 38.8.
Så det blir till att hitta på något roligt med lillan
hemma idag.

Hoppas mina bilder kommer snart även filmen är efterlängtad
som jag bestälde för några dar sen. He det blir mycket inköp nu.
Har börjat samla på mig mörkrums grejer oxå den nya lägenheten
som vi ska flytta till har större badrum så jag ska försöka fixa ett
mörkrum. Har det mesta utom lite skålar och en vettig
förstoringsaparat.

Längtar till helgen oxå kommer bli en riktigt rolig helg.
Fredagen börjar med att lämna lillan hos sin farmor sen
bär det av med kusinen ner till Göteborg några kalla på
någon uteservering sen brakar det lös ner till ullevi
och se Maiden.
Lördagen blir nog en dag vigd åt rekreation.
Söndagen har vi planerat att vi ska ta en tur ner till Liseberg
med lillan och kanske även lillans busmoster hänger med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0