Iron maiden 2011 ullevi

Nu börjar äntligen intrycken sjunka in en helt underbar 
konsert första gången jag var på maiden.
Håren på armarna reser sig fortfarande när jag tänker på gårdagen 

Allt var jätte trevligt fast våran lilla miss. Råkade komma in på ullevi 
ganska tidigt av misstag vi skulle bara kolla lite vips så vart man 
visiterad och biljeten var instämplad, Oj frågade vakten om man kunde komma 
ut igen nehe tittade i paketet tre cigg kvar. Jaja vi får la dricka mycket öl 
hade bara fått i mig 5 öl  köpte två på systemet som färdkost på tåget. 
En öl till maten två uppe vid ullevi men det gick inte riktigt som vi tänkt oss.
Jo inne på ullevi där serverar man bara folköl ne tack men maiden vägde lätt upp
att vara utan cigg o öl en stund


Dagen började ganska lungt åkte tidigt ner till uddevalla satte mig på kaffe o fikade
läste en bok ganska sjönt att vara lite för sig själv en stund innan och ladda batterierna




På väg upp till ullevi ganska taggad nu e man på tröj jakt



Inga sittplatser i öl tältet så det blev till o sitta på backen vila benen gick från stationen
och upp ståplatser inne på ullevi så man passade på att få sitta lite innan kalaset




Ganska mycket folk helt underbart

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0