Några test bilder

Det var längesen man skrev nu  har blitt ett litet kamrabyte
så jag försöker lära mig den nya kamran det är inte så lätt
när man kört minolta /sony 6år  så nu har jag blitt med canon
närmare bestämt eos 60d  ruskigt nöjd med kamran huset iallafall
kit objektivet var la ingen höjdare men det ska man råda bot på i papperskorgen
med det så nu ska det sparas skramlas och letas efter ett nytt objektiv 
är lite sugen på ett vidvinkel ur canons L serie om sparandet går vägen

så jag får nöja mig med lite halvtaskig kvalitet på bilderna ett tag till
visst bilder blir det ju men det känns ganska dumt med ett sånt objektiv 
till min fina canon tror den blir mycket gladare med L optik på fast jag blev ju
ruskigt sugen på zeiss glugg men då blir det ingen autofokus men vi får se 

sen är man hemma med en liten sjukling oxå trodde det var magsjuka 
men efter tredje dagen med 39 i temp o hosta så misstänker man att 
det kanske är nån influensa men hon blir snart frisk snart 
så man kan gå i skogen fota o må gott klättrar på väggarna när man vart hemma 
några dar 
Jo föresten skrattade så åt lillan som kom och frågade 
- snälla pappa jag vill gå till skogen och plocka blåbär 
hmm vad ska man säja ne det går inte 
- när jag blir frisk då 
nej lilla gumman blåbären kommer sen det e lÅng tid kvar 
och så fortsatte det en lång stund 

Lägger upp lite premier bilder tagna med canonen 
inga mästerverk men dom får duga 



          




 
           


Kommentarer
Postat av: Malin

Nää det är allt ett vanligt uv men gissar att det är av taskig kvalité. Kommer inte ihåg vart jag köpte det heller så det är nog där skon klämmer.

2011-01-20 @ 08:49:49
URL: http://Www.mandarinklyfta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0