Nu var det över ! :)

Tyvär har det varit ganska lungt här på bloggen
haft lite annat o tänka på men nu har min andra dotter
kommit.

Det blev en liten Emilia.
Denna gången kändes det ganska bra när man visste ungefär hur det går till
så man kunde slappna av lite mer denna gången.

Det hela började runt fem tiden i fredags morse
blev väckt av cizzi att det nog var något på g.
Så jag tog det ganska lungt drack lite kaffe medans
man väntade på att svärmor skulle komma o vara
barnvakt.

Vi var nog inne på sjukhuset vid halv sju tiden gick det
väldigt fort när cizzi sa att hon ville nog ha lite
eda så upplyste barnmorskan att det var lite för sent för det opps
hon sa "ja om en kvart lr så ska det va klart".
Ja ungefär så blev det oxå tog kanske tjugo minuter efter det så var emilia ute














Kommentarer
Postat av: Ruina - tre barn under två år

Åh, grattis till er igen! Det är så underbart att se en ny bebis, ett helt nytt liv :-)



Jag sa till Robin att det nog skulle bli en Emma, men jag var inte långt ifrån :-)

2011-12-11 @ 00:12:36
URL: http://ruina.blogg.se/
Postat av: ted

tackar ne det fick bli en emilia

2011-12-11 @ 09:35:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0