jul

Då var julhelgen över flutit på rigtigt bra
i år.
Morgonen började med att Maddisen blev aldeles stum och 
fick sätta sig i mitt knä när hon upptäckte att tomten hade gjort ett nattligt 
besök.
Han hade ätit upp pepparkakan som hon hade lagt på en talrik i sitt rum 
och julstrumpan var fyld.
Sen blev det lite julklapps öppning.
själv fick jag en  jätte fin morgonrock och bingos senaste bok
sambon fick två väskor av mig hade lite svårt att välja model i affären så det fick bli 
båda handväskorna.
Skojigt att lillan kunde hålla sig såpass länge utan att avslöja vad det var 
sekunden innan cizzi skulle uppna sin present så skrek lillan DET E ÄN VÄSKA .

HE jo jag köpte en Rosa prinsess kamera till maddisen jätte roligt att hon 
tyckte om den hon sprang omkring hela julen o fotade allt möjligt tänkte 
att jag lägger upp nåra av hennes bilder.

Sen åkte vi upp till Gunnar och åt lite julfrukost och delade ut 
syskonen presenter. maddisen fick massor av presenter och jag 
fick tre flaskor bowmore en 12 15 och en 18 så det ska smakas.
Sen åkte vi ut till svärmor för den stora jul middan he tänkte att
jag skulle tatt det lungt med julmaten i år tänka lite på vikten men 
det sket sig .
Så då satt man aldels proppmätt och inväntade tomten.
Och shitt va bra tomten var maddisen var aldeles uppskruvad 
svärmors gubbe gjorde ett riktigt bra jobb.
Tillslut var det hemgång svärfar komm ner till oss och dagens sista presenter 
blev utdelade Maddisen fick ett akvarium cizzi fick en ny hårtork och en 
jätte fin skål själv fick jag torkarblad till bilen vilket behövdes och en ardbeg.





















  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0