Blev inte så bra !

Så nu har jag vart nere och framkallat nästa rulle som jag fotar
då ska jag lita lite mer på exponeringsmätaren alla bilder var lite överexponerade
så blir det nog bättre bilder men det verkar som mirandan funkar dock inte felfritt
när det är kallt ute spegeln hänger sig ramlar inte tillbaka efter man har tryckt av
trillar ner sen när man matar fram nästa ruta så det får bli en sommar kamera
men tyckte att objektivet tecknade skarpt och fint så det får nog bli några fler rullar innan jag 
bestämmer mig.

Har vart och köpt en färg rulle så det ska bli spännande att framkalla fast jag ska låta
ett labb ta hand om rullen har inga grejer för att framkalla e-6 
så då kommer några få utvalda bilder kvaliten är väll inte på topp
då jag fotar av negativen med min digitalkamera.


Mirandan t-max 100 d76 9.5 minn

jobbet ger fototillfällen 


Lillabus i köket


Sist men inte minst en bild som jag tog med feden påväg ner till fotoklubben idag
Fed 3 t-max 100

bron vid monalisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0