Lite tid över

Så då var det mesta över har en liten stund över
har vart en jätte rolig helg med mycket roligt folk
fotat och fotat 475 bilder efter redigeringen blev det tillslut
plus dagens bilder.
Tänkte lägga upp några som jag tyckte blev ganska bra
är verkligen glad att man har fått fotat där uppe en bra 
erfarenhet blev förvånad att dom flesta tyckte att det var okej och skoj
när man sprang omkring och fotade 
Tackar Bengalos att jag fick komma till deras trevliga fest
hoppas jag inte gjorde ett allt för dåligt intryck känner att
jag är lite dålig på att prata smög mest runt men jag kanske
får öva lite på att prata med folk dom kanske tror att
jag va stumm lr nått men mer övning så lossnar det fast
jag tycker det är roligt och prata med folk men
det är jobbigt när det blir massa ljud runt omkring
hör så förbaskat dåligt.



















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0