lekdag

I dag har lillan nog haft det skoj utmattad blev hon i allafall
först gick vi en sväng ner till konsum å köpte en bamse tidning
sen lekte vi lite på lekplatsen utanför sen kom lillans kompis
ut sen gick vi in till dom o fortsatte leka tänkte att vi skulle tatt en
promenad med lillan efteråt så hon kunde somna har lite problem att
få henne att sova midag utan vagnen men hon måste vart riktigt trött
idag när vi kom hem fick hon titta lite på tv medans jag tog ett bloss
ute på balkongen sen byte jag blöjan på henne gick på toan när jag kom tillbaka
så sov hon otroligt hon har aldrig somnat så i soffan.
Hoppas hon sover länge så hon är utvilad när moster kommer på besök
i efftermidag
oj himsket vad mycket man skriver blir nästan som en tjejblogg 
men jag kan inte hjälpa det det är så himla roligt och mysigt att
vara hemma själv med lillan förut när jag har vart hemma med
henne längre tider har hon vart sjuk då kan man ju ine ut o hitta
på massa bus





















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0