Första semesterdagen

skulle ut på en liten tur med lillan idag sambon jobbar så jag tänkte att
det kunde vart kull för lillan att vi besökte lek utställningen på bohusmus
och det är ju bra att röra på sig lite så vi tog en promenad
men klart att utstållningen var över uptäckte vi när vi anlänt men 
vi knallade bort till den nya lekplatsen vid badhuset men det blev ingen lek 
lillan ville bara sitta i vagnen så det blev till o knalla hemåt 
så det blev en liten sväng kameran var med så klart tycker mer o mer om
den sen hittade jag massor roliga digitalfilter tror det är 24 st bland annat 
fantasy "typ lomo" och min favorit retro  helt fantastiskt att en så liten
kamera kan vara fyld med så mycket roligt sök gärna upp specen på
pentax hemsida.

Får så vad man hittar på i morgon nu sover lillan så gått i sin vagn
då kanske det blir nån annan tur får se har inte bestämt mig

så då lägger jag upp nårra bilder två stycken med retro-filtret
på brandstationen här i ua och en på bron vid mona lisa

sen blev det ett blommkort  med det roliga supermackroläget
liten grej bara bilderna är inte beskurna dom är nästan fyrkantiga vi
älskar 6*6 underbart med fyrkantiga bilder

ua





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0