Snö och mera snö

Jag börjar bli lite trött på snön nu skulle vart skönt med lite vår
och lite mjukare ljus det är ju ganska svårt och få till bra exponeringar
när snön reflekterar allt ljus men våren kommer väll snart får man hoppas.

Skulle vilja få tag på några modeller att fota eller öva mig på har inte
spenderat speciellt många timmar i studion ska känner att jag skulle behöva lite erfarenhet 
som jag nämde i förra innläget så tror jag man måste öva på att möta och interagera 
med modellen så att  man kan instruera modellen så att man kan  uppnå den visionen och tanken som man hade med bilden.
Vet inte om det är vanligt att det dyker upp bilder och ider för andra på 
samma sätt som det gör för mig det är lite konstigt jag kan drömma om en bildide 
ibland kommer iden från någott någon har sagt eller en grimasch eller en situation
men jag ör ganska dålig på att fånga iderna dom försvinner lika fort som dom kommer
har börjat med att skriva ner dom om jag har papper i närheten sen är det "bara" att 
förvärkliga  visualisera och realisera.

kass snö
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0