Nästa inköp !

Såg en reklamsnutt igår och konstaterade att jag saknade nått i min kamera "väska "
en Spider camera holster är precis vad jag behöver. Så det blir mitt nästa inköp
fast man måste ju vänta tills man övertalat frugan och gömt undan lite pengar !
Till saken hör att jag är kanske inte är den allra tålamodigaste personen. 
Jag är en sådan person som gärna sliter upp förpackningen redan i bilen när man kommit ut från affären Hata värmeförslutna plastförpackningar. 

http://spiderholster.com/ kolla länken min funkar likadant det var ett himla grejande innan jag kom på hur mekanismen till spärren skulle byggas för att funka 

Så jag började fundera hur jag skulle få tag på 
ett exemplar det var då det slog mig jag kan ju bygga ett ! eller försöka iallafall
så jag har knepat och knåpat på rasterna på jobbet idag.
Det kanske inte blev den finaste sak som jag har byggt är ganska kass på finlir Stora saker är enklare bara att sätta svetselektroden till järnbitarna och bränna på.

holster 1

holster



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0