Fotoklubben

Har varit nere på fotoklubben idag och diskuterat klubbens hemsida
jag tänkte att jag skulle sätta mig in och engagera mig i den.
Sen har jag passat lillan jobbat en stund och fotat lite det är det jag har
hunnit med idag jo sen har jag vart och kikat på en ny jacka som jag tänkte köpa.

Funderat lite idag på foto det brukar hänga samman med hur länge jag jobbar
har en ganska monotom arbetsuppgit så det är många tankar som flyger förbi 
när man jobbar oftast brukar det handla om foto och mina brister som håller tillbaka
mig när jag är ute och fotar bland annat att våga rycka upp kameran när motivet 
dyker upp reaktionen finns där men millisekunden effter kommer rösten som säger 
stör inte andra dom kan bli arga förnärmade SÅ då var det för sent  perssonen har passerat 
mig. 
MÅSTE ÖVA sluta tänka fota när det känns rätt när något fångar blicken 
fråga folk efteråt, finns det nån bra teknik släng gärna in en komentar 

Sökaren förmågan modet att uppnå målet.

Tillsist några bilder som jag tog idag

      Om man tittar upp ibland så kan man hitta



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0